środa, 4 maja 2011

Paczka !!!!

Teraz będę się chwalić ! 
A mam czym ... oj,mam !
Niedawno zobaczyłam na blogu u Iwony wstążeczki w kropeczki i zaproponowałam Jej wymiankę.
Mój szydełciak za Jej wstążeczki
(te w kropeczki)
I ku mojej radości Iwona się zgodziła ! 
A muszę powiedzieć,że wcześniej nie znałam Jej bloga.
Dzisiaj przyszła paczka prosto z Toronto,
(w której miały być tylko wstążeczki ...)
A w niej CUDA !!!!!!!!
No ale co ja będę pisała,same zobaczcie:


Skarby !



Motylkowa poduszeczka



przepięknie wykonana
i wykończona w każdym detalu




Zawieszki
dla mnie,zawieszkowego maniaka - to cud,miód i orzeszki !




I cała wieża (!!!) tasiemek
Normalnie są przecudnej urody !




I coś pysznego




Lucky też chciała się poczęstować,ale troszeczkę się spóźniła ...



;D

Oj,pewnie mi teraz zazdrościcie ...
ale nie dziwię się,bo sama sobie zazdroszczę ;D

Iwona ! 
Bardzo,bardzo Ci za te skarby dziękuję :*



Pees. Zdjęcia się powiększą,jak w nie klikniecie



16 komentarzy:

  1. nooo jest czego zazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę :)) Wszystkie podarunki są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdraszczam ! Lucky tez za głowę aż sie złapała !

    OdpowiedzUsuń
  4. oj...jest czego zazdrościć!ale Twój szydełciak to też niezły kąsek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... przecudne skarby dostałaś....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, zzieleniałam za zazdrości! Super-przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe złoto! Superowa paczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę szczerze, że czuję ukłucie zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe skarby dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty!...Ale za to Iwonka ma PIEKNEGO szydelciaka i to z ojczyzny.O!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! jest czego zazdrościc! piękne tasiemki..a zawieszki cudo! Podusia super wykonana,oj żebym ja tak potrafiła:(

    OdpowiedzUsuń
  12. super prezenty :))) wcale się nie dziwię Twojej radości :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. oojaa zazdraszczam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję dodatków, a wstązki śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanko .... :) czy Pani również wymienia jakieś swoje szydełciaki ?? czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A Ty jej tylko szydelciaka wyslalas?

    OdpowiedzUsuń