czwartek, 8 kwietnia 2010

Koszyk pełen skarbów


Po pracy wyskoczyłam na małe manufakturkowe co nieco.
I się obłowiłam.
Kupiłam ten przecudnej urody filcowy,zieloniutki koszyczek.
Będzie robił za niezbędnik podczas kukiełkowania.
Taki radosny - w sam raz na wiosnę.
Kupiłam też dwa kłębki tęczowego moherku do produkcji szydełciaków.Mimo że nienawidzę dziergać tym rodzajem włóczki,to nie mogłam go nie wziąć.Krzyczał do mnie normalnie !
Do koszyczka wskoczył też moherek w miętowym kolorze,na sukieneczki dla miśków.
Zgarnęłam też jakąś włóczko-taśmę (?)Tęczową.
Ale nie wiem po jaką ...? 
Podobała mi się i wiem,że później bym żałowała,że jej nie zabrałam ze sobą.
Trudno być chomikiem ...



Co do szydełciaków,to przyznam,że trochę się obijam ... na rzecz książek.
Coś tam kukiełkuję,ale nie mam koralików na oczy.Takich idealnie okrągłych,malutkich. 
Trzeba mi będzie pozwiedzać sklepy internetowe w ich poszukiwaniu.

A ! I przymierzam się do swojego pierwszego candy.
Może znajdą się na niego chętni ;)


8 komentarzy:

  1. Ja to już jestem chętna na Twoje candy:PPP. A kupowanie włóczek nie wiadomo po jaką... Znamy to psze Pani:PPP I rozumiemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaa, to oczywizda, że ja również będę stać w tej przedługaśnej kolejce :) A zakupy śliczne, włóczek nie kupuje coprawda, ale z materiałami mam identycznie... :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boję tu zaglądać, bo "szczęka człowiekowi może opaść". A koszyk przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się boję tu zaglądać bo tylko bym chciała i chciała... A zamówienia składać można? I jeszcze wymyślać rozmiary???

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wydaje mi się,że kolejka będzie długa,ale to chyba lepiej,bo im mniej osób tym większa szansa na nagrodę ;)
    Eternity - A co do rozmiarów,to tylko xs ;D Nie chce mi się (i nie potrafię nawet) robić inaczej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu zamawiam, żeby nie było - pierwsze candy dla mnie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa... bo zapytać muszę - co to candy????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zabawa :) Wystawiasz coś np.misia,a kto ma na niego chętkę zapisuje się w kolejce i czeka na szczęście podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń