wtorek, 13 kwietnia 2010

Misiowe Candy


Jeżeli ktoś ma ochotę na
Tęczową,serduszkową,misiową Wróżkę
- zapraszam !

A taką oto misię będzie można przygarnąć
Tęczowa Wróżka



I jej pysio z bliska


Tęczowa Wróżka kukielkowana z włóczki oczywiście tęczowej,a jakże !
Dosyć wysoka,wyższa od moich poprzednich szydełciaków.
Mierzy sobie 13-14 cm,trudno dokładnie to określić,bo ciągle się rusza ;)
Misia cała w kolorowych,pastelowych łatkach.
No,ale jak się latało wokół tęczy,to wiadomo ...
Z tyłu skrzydełka,z przodu łaciate różowe serduszko.

Zasady Candy - bez zmian.
Informacja na swoim blogu z podlinkowanym zdjęciem
i komentarz pod tym postem.
Zapisy do 12 maja,a losowanie dzień później - maja 13-go
Bo maj,to miesiąc kilku ważnych dla mnie dat.
Co prawda 13 do nich nie należy,ale co tam.
Pozdrawiam cieplutko :)

56 komentarzy:

  1. Pieeeeeerwsza!!! :) Marne szanse, biosąc pod uwagę kolejkę która zaraz się za mną ustawi, ale muuuuuszę spróbować! :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę :) Wszystko rzuciłam i sie zapisuje.
    Twoje misie są urocze.
    Pozdrawiam zza chmurki

    OdpowiedzUsuń
  3. MISIUNIA przesliczna:-)
    Nigdy nie mialam specjalnego szczescia w losowaniach,ale...aaa,niech tam! Tez wezme udzial!:-)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE-psianka DK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Tęczowa Wróżka! Z przyjemnością się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taką Wróżkę też się piszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak! Piszę się i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ja tez się zapisuję, w następnej notce umieszczę informację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam i oglądam... prześliczne te miśki, czy są gdzieś wystawione na sprzedaż ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ps. nie podpisałam się :)
    na-kolanie-pisane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie przeuroczy misiak :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolka - miśków nie wystawiam nigdzie,bo nie potrafię ich zdjęć na Allegro wrzucić ;D Sprzedaję na bieżąco,po 30 zł ( w tym już koszt przesyłki) Tego kolorowego można wylosować. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa pod adresem szydełciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto by nie chciał miećtakiego cudeńka! Również sobie poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiu jest prześliczny, już siew nim zakochałam :). Mam wielką nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu - może tak na moje urodzinki 19 maja :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)

    Jestem Ada ,skromna dziewuszka więc przygarnę
    misia o niepowtarzalnym imieniu ,,Tęczowa Wróżka'' .

    wara@poczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje się może szczęście dopisze.Ustawiam się w kolejce.www.robotkikatarzynki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przygarnę wróżkę ;O)
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczka takie cudowne.. Chcą do mnie!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też się piszę bo misio cudowny :) info w pasku bocznym i poscie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem jak to zrobiłam, ze jeszcze sie nie zapisałam na Twoje słodkości :)))
    Staje grzeczniutko w kolejeczce:))
    całusy :**

    OdpowiedzUsuń
  20. to sie zapisuje - amatorka misiów sem)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna. To ja też chętnie spróbuję.
    Pozdrawiam
    Ania
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tęczowa wróżka milusia -zapisuję się i czekam depcząc z nogi na nogę.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda, jakby spełniała marzenia :) Mam więc nadzieję, że przyleci do mnie :) Zapraszam do siebie w wolnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Misia jest przecudowna! już szykuję dla niej honorowe miejsce na kanapie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie go przegarnę!!ulaihaft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki misuiu. Zapiszę się i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny misiek :)) jesli moge to rowniez w kolejce sie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się i ja. Choć wiem że szans nie mam. Ale jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie maj też dość wyjątkowy i sporo osób do obdarowania więc wróżka by się przydała:)

    http://bizuteriasunflower.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny stworek, ja również spróbuję swojego szczęścia!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudne, może mi wywróży jakieś serduszko?
    Pzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Miśkowa wróżka śliczna jest, więc ustawiam się w kolejce...Pozdrawiam serdecznie!I zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakby to ująć... Pasowałaby mi do kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przesłodka wróżka misiowa !!!! Wspaniała wprost - oczywiście zgłaszam się do candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój komentarz zniknął? Buuuuu :( To ja się jeszcze raz wpisuję :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna Wróżka, zapisuję się ..

    OdpowiedzUsuń
  37. misia jest śliczna, moja córeczka byłaby zachwycona, więc ustawiam się w tej długiej kolejce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie wiem, czy mogę, ale też się zapisuję. cudo :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tu po raz pierwszy i od razu trafiłam na szydełciaki, którymi zachwycam się od jakiegoś czasu. Chętnie przyjmę taką ślicznotkę do siebie, bo jest cudna. Może jakaś dobra dusza podpowie mi, jak się linkuje zdjecie z candy na bocznym pasku, bo ja dopiero zaczynam blogowanie i zieloniutka jestem?! A na razie wstawię wiadomość w posta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. słodka Tęczowa Misia/Wróżka (: ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie! (:

    OdpowiedzUsuń
  41. Trafiłam tutaj,bo cudny misiaczek na wielu już blogach zaprasza na candy do Twojej manufakturki:)No, trzeba przyznać, że trudno się oprzeć temu maluszkowi:)))Ach, ten słodki pysio:)Postoję, poczekam...może...akurat...(?)Info na blogu już wstawiłam, cieplutko pozdrawiam, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  42. slodki maluch wiec i ja staje do ogonka...

    OdpowiedzUsuń
  43. jaaa... piękny misiak :))
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Taaka wróżka na pewno umie piękne rzeczy wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  45. MOZNA?bardzo mam na niego ochote:).Juz u mnie candy zaistnialo:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja wcisnę się ? :-))
    Choć marne szanse - tylu tu chętnych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. thank you for the chance to win the suprise candy!!
    I am a follower also and added a link to the sidebar

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też, ja też! i zapraszam na mini-candy do mnie: http://filcowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się kuszę!!!:) Jest słodziaszny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. oj i ja stanę w kolejce życząc najlepszego bez okazji:P
    b.martyna.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie czekałam na takiego anielskiego misiaczka. Ofiaruję mu cały ogród. I przyjaciela. Zapraszam na moje imieninowe candy i do zobaczenia towarzysza dla słodkiego misia - w poście: Maj w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Miś jest słodziudki więc próbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  53. boszszsz jaki uroczy pychol!
    chętnie dam mu dom :)

    OdpowiedzUsuń