środa, 1 września 2010

Wyniki Candy i co lubię ;)


Za oknem zimno i deszczowo.
Ale za chwilę do kogoś uśmiechnie się słońce ;)
Właśnie odbyło się losowanie.

Myszka zrobiła małe zamieszanko wśród karteczek z Waszymi nickami.


Ręka starszego Ogona wylosowała 
pod bacznym spojrzeniem Little Star,rzecz jasna.


Tym razem szczęście dopisało:


Serdecznie gratuluję Anat i proszę o dane do wysyłki
na mojego maila - bovary@onet.eu
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie.
Następne candy będzie na odrobinkę zmienionej zasadzie
ale będzie
;)

Dziękuję Wam za namiary na siebie.Obiecuję zalinkować
u siebie Wasze blogi
w celu odwiedzania i podziwiania :)

***

I teraz zabawa,do której zostałam klepnięta przez:
Alayę,Szarą,decou-galeryjkę,kasicę53 i Wliczex
- dzięki Dziewczyny ;)

Mam wymienić10 rzeczy,które lubię.
Lubię:
* Kukiełkować myszki i inne szydełciaki
* Pić kawkę przed komputerem i oglądać sobie to,co stworzyłyście.
Szkoda,że za to nikt nie płaci,bo byłabym już bardzo bogata ;)
*Oglądać blogi poświęcone lalkom Pullip,bo marzyłam o takiej.
I już wkrótce jedna z  nich będzie tylko moja ! Sasasasa !
* Lubię buszować po bibliotece w poszukiwaniu książek.Czytać uwielbiam wręcz.Ostatnio książki J.Picoult.
*Wieczorkiem pochłaniać lody śmietankowo-śmietankowe,polane obficie malibu lub Pina Coladą (polecam)
*Lubię piątek po pracy,bo wiadomo - dwa dni wolnego na szydełko ;)
*gadać przez tel.z siostrą (tzw.telekonferencje)
*piwko z sokiem malinowym,znaczy sok malinowy z piwem,jak mawiają niektórzy ;)
*Lubię wylegiwać się w soboty i niedziele rano
* Lubię,jak mężu gotuje,bo jestem wygodna
 ;)

Nikogo nie typuję dalej,bo już chyba wszyscy się w to bawili ...
Dziękuję,przepraszam,do widzenia
;D


11 komentarzy:

  1. szczęściara no .... gratuluję Anat ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz. Cieszę się, że się podobają moje modeliniaki - to był czysty przypadek, że się nimi zajęłam - rozorałam sobie palce przy ćwiczeniu wire-wrappingu i pomyślałam, ze modelina to dobry sposób na tworzenie i leczenie ran w jednym. :)

    No i oczywiście gratuluję wygranej jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Modeliniaki super są :) Ja bym do nich cierpliwości nie miała.No i podziwiałam Twoje zdjęcia :) Śliczną modelką jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  4. farciara kurde no :D gratulacje no i teraz ja zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, wygrałam! Mam wrażenie, jakby Gwiazdka w tym roku przybyła kilka miesięcy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyni. Anat, odważna z Ciebie dziewczyna. Nie boisz się myszy, a jeszcze się cieszysz, że będzie u Ciebie mieszkać. (Z takiej myszki też bym się cieszyła).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także kocham książki. I nie tylko te rzeczy lubimy wspólnie :) Gratuluję i zazdroszczę zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęśliwej wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Mysz przeleciała mi koło nosa ;-(
    Ale gratuluję wygranej, napewno znalazła dobry dom!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń