czwartek, 4 lutego 2010

Wyróżnienie i zakładka


Bardzo,bardzo dziękuję za wyróżnienie :) 

To moje pierwsze wyróżnienie w życiu,więc tym bardziej się cieszę :)
Otrzymałam je od Joasi,która pokazuje takie smakowitości na swoim blogu,że od samego patrzenia człowiek robi się głodny ;)
Zgodnie z zasadami przekazuję wyróżnienie dalej.Ponieważ  wszystkie blogi,na które zaglądam są dla mnie nowe -  więc wyróżniam te,które w pierwszej kolejności mnie zainspirowały:
* Brombę - to pierwszy blog,na którym zobaczyłam szydełkowe misie. I tak mnie zauroczyły,że sama postanowiłam złapać za szydełko,czego nigdy wcześniej nie robiłam;
* Anik - za kociaki przecudnej urody;
* Mychę - za szydełkowe cudeńka;
* Magdę - za piękne,kudłate misie.Podziwiam tym bardziej,że nie wiem,jak można liczyć oczka,dziergając taką włóczką ?


A u mnie pod względem misiowym zastój,więc pokażę tylko zakładkę,którą wydziergałam dla pewnej dziewczynki.

 
  

2 komentarze: